czwartek, 21 maja 2020

Przedwczorajsze wyjście z Liwią

SIEMANO!
Przedwczoraj wyszłyśmy z Liwią na spacer po osiedlu. Było super. Najpierw kupiliśmy lody. Liwia wzięła malinowe, a ja czekoladowe. Potem zaczęłyśmy spacerować i gadać. Usiadłyśmy też sobie na jakiejś klatce i gadałyśmy z eviebotem (to był błąd). Jak ten bot się zapytał, jak się nazywamy (ona jakaś Barbara), to Liwia napisała: Konsola321korniszon. Ja wtedy to wyłączyłam i dalej gadałyśmy. Potem Liwii odblokowano gry i grałyśmy w BrawlStars. Weszłyśmy na stare konto i zmieniłyśmy mu nazwę. Zgadnijcie na jaką... 321Korniszon 😂😂😂 i założyłyśmy oficjalny klub korniszonów. Potem ja z głównego konta •☆Toxic☆• i Liwia z ??? weszłyśmy do tego klubu korniszonów:
I oficjalnie zostałyśmy korniszonami. Potem wymyśliłyśmy hymn. Ale może już nie napiszę tekstu. I poszłyśmy kupić mi jakieś picie i czekoladę. Kupiłyśmy jakąś wodę i czekoladę Milka z Oreo, bo obie je lubimy. Pograłyśmy w Pokemony i ogólnie było super. A potem zaczęło padać i poszłyśmy do domów. Teraz jak to piszę - niedawno wróciłam ze spaceru z psem i jestem trochę zmęczona, mimo przerwy na DUUUUUUUŻE lody. A teraz pa, bo idę grać w Minecrafta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY