niedziela, 14 listopada 2021

Dzień Wszystkich Świętych

Dzisiaj byliśmy na cmentarzu. Zauważyłem, że było dużo osób, które, tak samo jak my, szły odwiedzić groby swoich bliskich. Jak już byliśmy koło cmentarza, to stwierdziłem, że może kupimy znicze nie tylko dla moich dziadków i pradziadków, ale też dla osób, których nikt nie odwiedza. Wybrałem bardzo ładne znicze. Jeden czerwony z serduszkiem, a drugi zielony. Jak weszliśmy na cmentarz, to się bardzo zdziwiłem, jak pięknie może być oświetlony. Wypełniony był zniczami o różnych kształtach i rozmiarach. Było naprawdę pięknie. Na grobie moich bliskich zapaliłem znicze, odmówiłem modlitwę i położyłem stroik, który moja mama wcześniej zrobiła. Po krótkiej zadumie poszliśmy na grób Edwarda Gierka i kilka innych grobów, gdzie  nie palił się żaden znicz. Jak wychodziliśmy z cmentarza, to jeszcze raz spojrzałem na pięknie oświetlone i ozdobione kwiatami groby tych, których już nie ma wśród nas. Dzień Wszystkich Świętych to czas na przemyślenia i refleksje. Dobrze, że jest takie święto, które przypomina nam o tym, że życie nie jest wieczne i trzeba cieszyć się z każdego dnia. Mam nadzieję, że w tym roku byliście na cmentarzu zapalić świeczkę dla tych, których już nie ma wśród nas. ♥️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY