czwartek, 26 grudnia 2019

Mój dziwny sen.

W moim śnie najpierw zobaczyłam że jestem w szkole. Potem poszłam na salę gimnastyczną i zobaczyłam że stoi tam 10rzędów ludzi którzy śpiewają piosenki kamerzysty. Wtedy zrobiłam facepalma i wszyscy zrobili to samo a ponieważ był odpalony tam ogromny telewizor zobaczyłam że cały świat robi facepalma! 
Strasznie mnie to zdziwiło ale zobaczyłam coś jeszcze bardziej dziwnego...
Wszyscy tańczyli DiscoMarka! Ja tylko mówię wszystkim że już tego nie rozumiem i niech mi to ktoś wytłumaczy. Nagle zjawia się  znikąd cała kolonia hamburgerów. Wtedy ktoś zabiera nas na marsa gdzie mieści się osada lenny face'ów. Lenny face'y zaczęły nas gonić ale my uciekalismy i ucieklismy aż na księżyc. 
I wtedy się obudziłam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY