niedziela, 29 grudnia 2019

Sernik z rosą

Wczoraj wieczorem robiłem z mamą sernik. Najpierw robiliśmy ciasto, które składało się z mąki, proszku do pieczenia, cukru, masła i jajek. Te wszystkie składniki zagniatałem dokładnie rękami, bardzo lubię to robić. Gotowe ciasto rozwałkowałem i dałem na blaszkę i do piekarnika na 10 minut. Wtedy zaczęliśmy robić masę serową. Wbijaliśmy żółtka z cukrem, dodaliśmy twaróg, budyń, mleko i olej. Wszystko dokładnie zmiksowaliśmy i wylaliśmy masę na ciasto, piekliśmy następne 40 minut. Kolejnym etapem było ubicie piany z białek i cukru. Wyjeliśmy ciasto i dodaliśmy pianę, piekliśmy następne 10 minut. Gdy było gotowe, nie mogłem się doczekać, aż przestygnie i go spróbuję. Po przestudzeniu pojawiły się małe kropeczki, które wyglądały jak rosa. Ciasto wyszło bardzoj pyszne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY