niedziela, 29 grudnia 2019

Zawody

Niedawno byłem na zawodach piłki nożnej. Mój klub to Górnik Sosnowiec. Na zawodach było osiem drużyn. Zagraliśmy z każdą drużyną, czyli siedem meczy. Było po czterech zawodników i bramkarz. Ja grałem na każdej pozycji poza bramką strzeliłem jedną bramkę. Nasza drużyna wygrała cztery mecze, a przegrała trzy. W przerwie każda z drużyn miała pizze. Mój klub zajął czwarte miejsce, czyli nie najgorzej. Każdy z zawodników dostał medal, to mój kolejne do kolekcji. Zawody bardzo mi się podobały. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY