wtorek, 31 maja 2022

Kolonie

Za miesiąc będę jechał na kolonię. Mam nadzieję, że będzie fajnie. Będziemy jechać autokarem do miejscowości Niechorze. Będzie tam mnustwo atrakcji, takich jak przejażdżka motorówką, nauka nurkowania, gra w siatkę plażową i  małpi gaj. W ośrodku, w którym będziemy nocować jest basen do naszej dyspozycji przez cały pobyt oraz tor cartingowy. Wieczorami będziemy grillować i podobno będą dyskoteki. Bardzo się cieszę, ponieważ w pokoju będę z moim przyjacielem więc będziemy się czuć raźniej. Mam nadzieję że poznam jakiś fajnych kolegów, z którymi przyjemnie spędzę czas. Jest to pierwszy taki długi wyjazd bez rodziców, dlatego mam nadzieję, że ilość atrakcji i nowe znajomości nie pozwolą mi zatęsknić. Mam nadzieję że wakacje szybko nadejdą ale długo będą trwały. 🙂😊😊🏖️🏠

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY