środa, 20 maja 2020

Rower i działka to jest to :)

Kolejne dni - inne niż powinny, ale korzystamy z możliwości jeżdżenia na rowerze. Mój brat uczy się na dwóch kółkach, ja już dawno potrafię :) Ostatnio zacząłem z Rodzicami i całą Rodzinką jeździć na działkę, jest blisko, obok Górki Środulskiej :) Razem z mamą i tatą kosiliśmy trawę, ja nauczyłem się siać, posadziłem cukinie. Lubię działkę, bo mogę powspinać się na drzewa i pobawić się w chowanego z koleżanką i kolegą z innej działki. Pozdrawiam całą Armatę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY