czwartek, 21 maja 2020

Mój dzień i simowy piesek Max!

Dzisiaj był całkiem fajny dzień, czemu tak mówię przekonajcie się sami...
Wstałam, zjadłam śniadanie, umyłam zęby i uporałam się z lekcjami. O dwunastej można było wziąć udział w poprawie testu z "Miziołków" - czyli naszej lektury. Za pierwszym razem kiepsko mi poszło i dostałam 4, na dzisiejszej poprawie dostałam 6! - i mnie to bardzo cieszy :) Zjadłam obiad i umówiłam się z przyjaciółką (Michaliną - możecie wpaść do niej i przeczytać jej wpisy). Kiedy poszłam z Michaliną na "Komfort"- DEFINICJA : dla niewiedzących nazwa "Komfort" wzięła się od tego, że kiedyś koło tego placu był sklep o takiej właśnie nazwie "Komfort". Spotkałyśmy prawie że całą klasę! Później z Michaliną byłyśmy w Krainie Lodów na pysznych lodach.

Kiedy już wróciłam do domu postanowiłam pograć w "The Sims 4", wpadłam na pomysł, żeby napisać bloga i pokazać wam mojego psiaka - to mój piesek stworzony przeze mnie w Simsach 4.

Oto on!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY