piątek, 31 grudnia 2021

W sumie to nie wiem

Hej! 
Prawda że szybko rok zleciał? Już dzisiaj sylwester. Mam nadzieję że rok dobrze wam minął mimo pandemii. 

Czy tylko ja tak mam, że zawsze tak czekam do wigilii a potem do sylwestra wydaje się jak chwila? 

Przez to czekanie na wigilię a później na sylwestra kompletnie zapomniałam o pisaniu tu. Jest ostatni dzień miesiąca a nie napisałam żadnego wpisu. 

Już nawet przed przerwą świąteczną było ciekawie. W sobotę naprzykład byłam w teatrze na "Opowieści Wigilijnej", a w niedzielę pojechałam z rodzicami do schroniska dla zwierząt by dać im karmę na zbiórkę. Poniedziałek i wtorek były dosyć nudne, bo przecież było zdalne. W środę była bardzo szybka wigilia klasowa no i zaczęło się wolne. Mało co robiłam ciekawego ale jednak wigilia w piątek byla tak samo ciekawa jak co roku. 

A u was jak minął ostatni czas? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY