sobota, 21 marca 2020

Koronawirus i "Dynastia Miziołków"

Odkąd mamy kwarantannę i siedzę w domu, zaczynam doceniać chodzenie do szkoły. Co prawda mamy zestawy ćwiczeń z matematyki, historii, plakat ze środowiska, ale i tak brakuje najbardziej spotkań z przyjaciółmi. Mam nadzieję, że już niedługo wszystko wróci do normy, ale póki co do Świąt siedzę w domu dalej. Na początku kwarantanny bardzo się cieszyłem, że będę miał trochę wolnego, ale nauczyciele dbają o to żeby nam się nie nudziło. Moja mama na bieżąco śledzi wiadomości i ja już od tygodnia posiadam "Dynastię Miziołków" . Po pierwszej części stwierdzam, że lektura zapowiada się bardzo ciekawie i śmiesznie. I teraz jedna wiadomość do Was, uczniowie: nie po to jest ta kwarantanna, żeby chodzić do sklepów i spotykać się z kolegami. Powiem Wam jedno - grajcie na laptopie lub odrabiajcie lekcje, cokolwiek z tego. Mam nadzieję, że kwarantanna niedługo się skończy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY