sobota, 21 marca 2020

10 dni kwarantanny

Hej! Tutaj Liwia, pewnie też się nudzicie (jak ja) albo przeciwnie - bardzo Wam się podoba, bo macie wolne od szkoły. Ale ja nudzę się, bo nie mogę się spotykać z koleżankami i kolegami. Ani spotykać się na dworze albo rozmawiać przez telefon, nooo pewnie to głupie. ale pewnie by nie słyszeli, bo mój brat bardzo hałasuje, jak on sam gra i rozmawia z kolegami. Naprawdę chciałabym wrócić do szkoły, po prostu nie mam z kim pogadać, bo wszyscy są zajęci. Szczególnie moja mama, bo ciągle pracuje. Ale przynajmniej jest kilka plusów. Dzisiaj będziemy oglądali już drugi kawałek filmu "Hobbit", co zabawne, kompletnie się nie boję tych akcji, które mogą być dla innych straszne. O, i jeszcze kilka dni temu wykręciłam pranka mojemu bratu - oczywiście oberwało mu się kremem, hihi. Większość czasu to nudy. Po prostu chciałabym w tą kalendarzową wiosnę wyjść na dwór i pobawić się z koleżankami. Muszę już kończyć, pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY