niedziela, 23 lutego 2020

Dziwny sen

Grałem sobie w MINECRAFT i nagle przeteleportowałem się do MINECRAFT: musiałem zebrać trochę drewna, aby stworzyć crafting. Stworzyłem miecz i kilof, siekierę oraz łopatę. Następnie zrobiłem kamienne itemy. I zebrałem węgiel, żelazo, a następnie to przepaliłem oraz zrobiłem żelazne itemy. Nadeszła noc, było sporo potworów, udało mi się przetrwać i zabić trzy owieczki oraz poskładać łóżko. Pozbierałem trochę surowców i zbudowałem domek. Okazało się, że to był sen, mama mnie wołała, że mam iść do szkoły.
                       KONIEC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY