czwartek, 12 marca 2020

Opis niedawno przeczytanej książki

Pomijając to, że kiedyś bardzo byłam zaciekawiona tą serią, co zauważyła moja mama, a był okres przedświąteczny - to moja ciocia to wykorzystała. Otóż moja ciocia kupiła mi na święta, a dokładniej na Wigilię, dwie książki z serii Magiczne drzewo. Jedna z nich posiada tytuł "Czerwone krzesło", a druga ma tytuł "Olbrzym" (z czego, jak można się domyślić, jest bardzo gruba, bo ma 456 stron). Dzisiaj o "Czerwonym krześle", bo ją już przeczytałam, a "Olbrzym" jest w trakcie.😀😂

Ta książka opowiada o trojgu dzieci, które znalazły dziwny czerwony przedmiot, który potem okazał się być magiczny. Dzieciaci rozkminiły, że jest to magiczny przedmiot. Gdy Kuki siedząc na czerwonym krześle powiedział, że chciały bardzo zjeść pizzę i po chwili pizza zleciała do niego z nieba. Dzieci były zachwycone tą sytuacją, gdyż (niestety) ich rodzina była biedna, więc dzieci pomyślały, że to może dobrze wpłynąć na opłatę np. mieszkania. W dalszych opowieściach rodzice dzieci wyjechali pracować grając na instrumentach na statku Queen Victoria. Mieli tam przebywać rok pod nadzorem czaru, a dzieci w tym czasie mieszkały u ciotki. Dzieci bardzo chciały uratować rodziców, no bo to przecież cały rok! 😱

Zobaczcie sami, czy dzieciom udało się uratować rodziców za pomocą czerwonego krzesła, jadąc aż do Kopenhagi, ale pamiętajcie, ze przeszkadzał im Max!
To jest cała kolekcja tej serii oprócz nowej części pt "Pióro Tirexa".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY