niedziela, 8 marca 2020

Sobotni mecz "trochę" starszych zawodników piłki ręcznej.

Wczoraj, czyli 07.03.2020 r., byłam kibicować na meczu o wiele starszych ode mnie, ale i przy okazji wyprowadzałam jednego z zawodników. Początkowo wygrywali nasi, więc się cieszyłam, a dokładniej był to wynik 7:3 (około). Miałam też okazję przygrywać, że tak powiem༼ つ ◕_◕ ༽つ.
1 bębniłam jak przeciwna drużyna nam trafiła, 2 razy jak nasi im strzelili, 3 razy jak nasz bramkarz obronił próbę strzału przeciwnej drużyny. Przy wejściu na halę można było zakupić sobie szalik, frotkę na rękę i cegiełki. Zabawa z cegiełkami polega na tym, że na początek losuje się wybraną liczbę cegiełek, oczywiście trzeba zapłacić cegiełką - to ulotka ze zdjęciem całej drużyny, na której pisze się przedtem numerek. Później jakiś pan losuje numer, a jak na twojej zakupionej cegiełce będzie wylosowany numerek, to masz szansę coś wygrać.😊 Niestety na tym meczu nic nie udało mi się wygrać, choć nasz zespól wygrał i to się liczy.😉Mam zadzieję, że w mojej "karierze" też będzie nam to tak dobrze szło.😁💣💪😶

JESZCZE TYLKO TAKIE MAŁE OGŁOSZONKO: ZAPRASZAMY NA MECZ 29.03.2020 NA ZAGÓRZU W HALI DORIAN, A CEGIEŁKI, O KTÓRYCH WSPOMINAŁAM, ZOSTANĄ PRZEZNACZONE NA AKCJĘ CHARYTATYWNĄ. NA DOLE MACIE DOKŁADNE INFORMACJE⬇️❗⬇️❗⬇️❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY