niedziela, 8 marca 2020

Dzień Kobiet

Dzisiaj jest Dzień Kobiet, a więc wręczyłem mojej mamie kwiaty i słodycze. Moja mama bardzo się ucieszyła, a nawet wzruszyła. Razem z tatą złożyliśmy życzenia i wyściskaliśmy mamę. Potem wszyscy poszliśmy do babci i złożyliśmy życzenia. Daliśmy jej (podobnie jak mamie) kwiaty i słodycze. Tata zaproponował, abyśmy poszli do restauracji. Jak wróciliśmy z niej, mama była tak zadowolona jak nigdy. Pewnie dla wszystkich kobiet był to bardzo miły dzień. Niedługo jest Dzień Mężczyzny, ciekawe, co moja mama wymyśli dla mnie i dla taty. 😉♥️😎💋💃😋😙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY