niedziela, 19 stycznia 2020

Wycieczka do Zakopanego

Na feriach byłem w Zakopanem i to opis dwóch z trzech dni. Od razu jak się rozpakowaliśmy, pojechaliśmy na Gubałówkę, czyli górę.
Jak dotarliśmy na Gubałówkę, wjechaliśmy wyciągiem na nią. Kupiłem tam diabełki, to taka zabawka, co jak się rzuca, to strzela. Drugi dzień od razu jak zjedliśmy śniadanie, pojechaliśmy do papugarni, gdzie można karmić  papugi - mogą ci usiąść na ramieniu:
Kupiłem tam kule śnieżną. Następnym przystankiem były Krupówki, gdzie kupiłem kulę śnieżną i dwa paczki diabełków. Spróbowałem też oscypka, ale nie był za dobry. Po powrocie do naszego hotelu poszedłem na ławke i strzelałem diabełkami. Zjadłem obiad i poszedłem do pokoju z myślą, że jutro ostatni dzień wycieczki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY