piątek, 31 stycznia 2020

Ferie z mamą

W ferie pojechałem z mamą na narty do Białki Tatrzańskiej


                  PIERWSZY DZIEŃ
W pierwszy dzień byliśmy na stoku Kaniówka, ale chcieliśmy zobaczyć trasę na Kotelnicę, było na tej trasie parę stoków z krzesełkami,  posługiwaliśmy się mapą. Wieczorem  poszliśmy do term Bania i było tam super.



                     DRUGI DZIEŃ
W drugi dzień jeździłem na stoku Kotelnica. Było bardzo fajnie, ale zimno. Po południu byłem na pontonach i było mega.




                     TRZECI DZIEŃ
Trzeciego dnia byłem w Zakopanem na Krupówkach i na Gubałówce w super cukierni i też tam byłem na pontonach i też na kolei, która prowadzi na Gubałówkę, a później jeździłem na nartach.



                     CZWARTY DZIEŃ
W czwarty dzień byłem na stoku i spotkałem kuzynkę 👩‍👧i ciocię, więc długo jeździliśmy, a popołudniu byliśmy razem na pontonach i w restauracji na gorącej czekoladzie.



                      PIĄTY DZIEŃ
Piątego dnia już ostatniego wróciliśmy  do domu i jechaliśmy około 2,5 godziny. To były wspaniałe ferie😛😃😄😁😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY