niedziela, 2 lutego 2020

Drugi tydzień ferii - wyjazd na narty

W drugi tydzień ferii pojechałam na narty z rodzicami do Białki Tatrzańskiej. Pierwszego dnia zaraz po przyjeździe zameldowaliśmy się w pensjonacie "Pod złotą łyżwą", obejrzeliśmy pokój i zostawiliśmy rzeczy. Potem od razu poszliśmy na stok pod nazwą Zebra. Po dwugodzinnej jeździe, poszliśmy zobaczyć okolicę i coś zjeść.

Na drugi dzień rano po wyśmienitym śniadaniu umówiliśmy się z kuzynkami na stoku Koziniec. Była słonecznie i super warunki narciarskie, pojeździliśmy razem 4 godziny. Na tym stoku były 2 trasy: niebieska (łatwiejsza) i czarna (najtrudniejsza). Ja z kuzynkami jeździłyśmy po obu trasach.😏 Na koniec zjedliśmy frytki i szarlotkę. To fajny wspólnie spędzony czas.

Trzeciego dnia wybraliśmy się na największy stok w Białce - na Kotelnicę. Był tam fajny wyciąg z sześcioosobową kanapą, z której można było oglądać piękne widoki. Tam było bardzo bardzo dużo tras narciarskich o różnym stopniu trudności. Wieczorem wybraliśmy się na termy Bania, żeby odpocząć po całym dniu jazdy na nartach.

Czwartego dnia wybraliśmy się na stok Liwinka,
na którym jest krzyż.
Na koniec wybrałam na snowtubing,
czyli zjazdy na oponie.
To było super!!! Na zakrętach mocno zarzucało :)

Wieczorem wybraliśmy na wycieczkę i zwiedziliśmy lodowy zamek, w którym jest labirynt i rzeźby na ścianie:).Niesamowitą niespodzianką była najlepsza zjeżdżalnia lodowa, z której zjeżdżało się na materacu. Było to trochę niebezpieczne.

Ostatniego dnia wybraliśmy się na Zebrę, gdzie pojeździliśmy i zjadłam ostatniego oscypka z żurawiną, a potem musieliśmy już wracać.
To był super tydzień ferii. Najbardziej podobał mi się dzień na Litwince, ponieważ było tam najwięcej atrakcji.