pi膮tek, 31 stycznia 2020

Dowiesz si臋, jak przeczytasz wpis馃槅馃憞

By艂am u siebie w pokoju i odrabia艂am lekcje, nagle zobaczy艂am dziwny obraz, kt贸rego wcze艣niej nie by艂o. To bardzo mnie zainteresowa艂o, ale obraz mi si臋 nie podoba艂, bo by艂 brzydki, wi臋c rzuci艂am  w niego ksi膮偶k膮 do angielskiego 馃摍. Nagle ksi膮偶ka znik艂a, a p贸藕niej nagle pojawi艂a mi si臋 na biurku i by艂o na niej napisane: "Jeszcze raz rzucisz we mnie, to zrobi臋 si臋 bardzo z艂y, nie b臋dzie kolorowo". Ja oraz m贸j ciekawski m贸zg postanowili艣my, 偶e rzucimy ksi膮偶k膮 do angielskiego po raz kolejny, no i rzuci艂am, obraz by艂 bardzo z艂y, bo powiedzia艂 偶e to jest najgorszy przedmiot 馃槧. I sobie zdecydowa艂 mnie wci膮gn膮膰 do innej krainy, a ksi膮偶k臋 do angielskiego poda艂 i rzuci艂 w mnie.

Gdy by艂am w dziwnej krainie napisa艂, 偶e teraz zje wszystkie panie馃懇‍馃彨 i pan贸w馃懆‍馃彨 do angielskiego w ca艂ym 艣wiecie, a ja spokojnie w krainie pozna艂am dziwne literki, kt贸re bra艂y si臋 znik膮d, hot dogi spada艂y z nieba. Jednak zauwa偶y艂am, 偶e jest jaka艣 ksi膮偶ka, wi臋c do niej podesz艂am, a ona powiedzia艂a, 偶e ten obraz teraz zrobi zag艂ad臋 nad 艣wiatem i powiedzia艂a, 偶e bardzo go zdenerwowa艂am. Powiedzia艂 mi, 偶e jeste艣my w jego jelitach, a ja wzi臋艂am t臋 ksi膮偶k臋 i zdecydowa艂am, 偶e zdenerwuj臋 jeszcze bardziej ten obraz, bo MEGa MI SI臉 NIE PODOBA艁, BY艁 BRZYDKI馃槧. Wali艂am t膮 ksi膮偶k膮 do angielskiego jego jelita, zirytowa艂 si臋 i mnie wyplu艂. Nagle pojawi艂am si臋 przy biurku z moj膮 ksi膮偶k膮 do angielskiego 馃摍馃摍.

Jak by艣cie nazwali t膮 opowie艣膰? Cz臋艣膰 druga nast膮pi...

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Liczymy na dojrza艂e komentarze, krytyczne r贸wnie偶. Starajmy si臋 jednak wzajemnie nie obra偶a膰 :)

WST臉P

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronik臋 klasow膮. 脫wczesne prace dotyczy艂y przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywisto艣ci. ...

POPULARNE WPISY