sobota, 23 listopada 2019

Zaczarowane kino

22.11.19
Wczoraj byłam w kinie na ”Krainie Lodu 2”. Było fajnie, najbardziej podobał mi się ten moment, kiedy Olaf niechcący się zgubił śpiewając pewną piosenkę i powiedział, szukając innych: "Elsa, Anna, Kristof, Swen, Samanta!!??... Przecież ja nie znam żadnej Samanty  ;]…”. No to mnie po prostu rozwaliło na łopatki.
[ZACZAROWANE KINO]

No i oglądaliśmy sobie ten film i nagle coś się popsuło i pan, który wyświetlał, zatrzymał film  
i powiedział „Ha ha ha ha ha,  teraz nie wyjdziecie z tej sali kinowej, ja was wciągnę do bajki!!!” Wszyscy zaczęli krzyczeć, choć zupełnie nie wiem czemu, skoro przyszli do kina na bajkę pt. ”Kraina Lodu 2”, ale do filmu już nie chcą wejść. Trochę dziwne, co nie? No chociaż, jakby to wziąć na logikę, to ja też się bałam… Poczułam, że coś  nas zaczęło wciągać jak zapowiadał  ten  pan.  (normalnie jak prognozę pogody …). Moje uczucia były mieszane, nie wiedziałam, co mam robić, no po prostu ręce opadają. Ale na szczęście coś go ocknęło i się uspokoił, zatrzymał ten niespokojny portal. Przeprosił nas i powiedział że nie wie, co go opętało, a w ramach przeprosin da nam żelki. Dzisiejsza przygoda była super!!! A potem jeszcze sobie kupiłam sobie kubek z naszego filmu, na którym zresztą byliśmy. Kto gotowy na więcej? Aż boję się co jeszcze wymyślę na tego naszego bloga…;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY