sobota, 23 listopada 2019

Śmieszna przygoda Ocha i Tip


23.11.19
Dzisiaj oglądałam sobie bajkę pt. „Dom: przygody Ocha i Tip” i nagle telewizor  zaczął się ciąć, coś zaczęło mnie wciągać i okazało się że przeniosłam się do tej bajki…
[dziwna bajka]
Tego dnia przeżyłam niesamowitą przygodę z moimi przyjaciółmi z bajki z Tip i Ocha. Ocha zakochał się w innym różowym stworku, a Tip pomagała mu zwalczyć stres i doradzała mu, co mógłby powiedzieć różowemu stworkowi. Poszli do restauracji, gdzie mieli przećwiczyć rozmowę z różowym stworkiem. Okazało się, że różowy stworek siedzi przy stoliku z jakimś innym stworkiem… Następnego dnia też udali się do restauracji. Tak samo znowu różowy stworek siedział z innym stworkiem. Oboje bardzo się zdziwili, że on przyszedł znowu do tej samej restauracji z innym stworkiem. Och zamierzał sprawdzić tą sytuację, poszedł razem z Tip do domu różowego stworka i zapytał się go, dlaczego ciągle chodzi do tej samej restauracji z jakimś innym stworkiem. Och się obejrzał i zauważył, że te dwa stworki z restauracji też tam były. Różowy stworek wytłumaczył im, że np. jeden z nich miał naprawić mu zlew i w tej restauracji omawiali, ile to miało kosztować, a drugi miał naprawić mu szafki w kuchni.
Ale tak mnie ta bajka wciągnęła, że napisałam na naszym blogu, że mnie ta bajka... wciągnęła.


https://www.youtube.com/watch?v=l5HRqpD8nzM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY