czwartek, 14 listopada 2019

przerwa


14.11.2019r.

Dzisiejszy szkolny  dzień zaczął się bardzo  ciekawie (zresztą jak zawsze), ponieważ miał być sprawdzian z polskiego i był. Nic nadzwyczajnego, prawda?
Prawie cała klasa była nim podekscytowana. Lecz powstał jeden mały problem…
[przerwa]
Chłopcy z mojej klasy chodzili w kółko po całej szkole i do tego, gdy koło nas przechodzili, mówili nam za każdym razem „dzień dobry!!!".  Aż nastąpił zwrot akcji… Szkoła zaczęła powoli tajemniczo znikać.
Było to dla mnie dziwne uczucie, no, bo moja szkoła i moi przyjaciele zaczęli sobie tak po prostu znikać. Na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że to tylko sen .Wszystko stało w miejscu. I zniknęli na dobre, chciał mnie ogarnąć strach i lęk, ale po chwili pokazywały się jeden po drugim jakieś jednorożce! Wszystko stało się różowe, byłam w szoku. Podeszła do mnie prawdopodobnie Michalina, nie rozpoznałam jej, bo miała na głowie gumową maskę jednorożca. A potem  zaczęła lecieć w radiu piosenka…



Kliknij tutaj :)



I nagle usłyszałam dziwne wołanie Pana Michała „Julka, Julka!!!”
Ale na szczęście okazało się, że przysnęłam na sprawdzianie .
Nie zgadniecie z czego… z polskiego!!!



2 komentarze:

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY