środa, 20 maja 2020

Ciekawe rzeczy

 1. Na początku kwarantanny w kwietniu, kiedy ludzie bardziej siedzieli w domu... Wyszedłem na balkon i rozglądałem się i zauważyłem, że pod naszym balkonem był bażant! I wyglądał jak pisanka. Ogólnie pełno zwierząt zwiedzało teren, bo nie było żadnych ludzi. Bardzo fajna okazja do zrobienia kilku ciekawych wpisów na bloga.
PRZYRODA!!!
2. Na początku całej tej afery z koronawirusem myślałem, że super, że będzie wolne, ale że aż tak długo, to nie wiedziałem... Brakuje mi kolegów i normalnej szkoły. Ale mam nadzieję, że niedługo ten wirus pójdzie sobie bardzo daleko - aż na Marsa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY