wtorek, 31 marca 2020

Treningi piłki nożnej ⚽

Przez pandemię koronawirusa mam zawieszone treningi piłki nożnej. ⚽ Na zajęcia z klubu Górnika Sosnowiec chodziłem 2 razy w tygodniu. Brakuje mi treningów, ale na szczęście trenerzy nagrali krótkie filmiki z ćwiczeniami. Ćwiczenia wykonuję 2 razy dziennie (rano i wieczorem). Jeden trening trwa około 20 min. Mam ćwiczenia na macie, z piłką, a na koniec ćwiczenia kondycyjne 🏋️‍♂️ i wzmacniające mięśnie. 💪 Podobają mi się te treningi, choć wolałbym te na boisku z kolegami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY