sobota, 22 lutego 2020

Sobota - cz.1

Wstałem dziś zjadłem, coś pooglądałem na YouTube, przebrałem się i poszedłem pod szkołę. Poszliśmy do autokaru i pojechaliśmy do Piekar Śląskich, ja siedziałem z Szymonem. Mecz nam dobrze poszedł, potem przebraliśmy się, poszliśmy do autokaru i z Szymonem oglądaliśmy na YouTube.

Dojechaliśmy i poszliśmy do domu, odłożyłem wtedy worek i poszedłem na dwór łapać Pokemony. Wróciłem do domu, zjadłem coś i poszedłem się uczyć, potem coś tam zrobiłem z Akademii
Pana Kleksa i poszedłem oglądać na YouTube i napisałem bloga, ale dzisiaj był fajny dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY