niedziela, 8 grudnia 2019

Mikołajki w świecie LOL Surprise ;)

06.12.2019

W tym dniu miał przyjść św. Mikołaj - tak jak co roku.

Mikołajki w świecie LOL Surprise ;)



W tym opowiadaniu chciałam Wam opowiedzieć, co dostałam na Mikołajki, no i opowiem :]
Może zacznę od tego, że napisałam list do św. Mikołaja, a on za 3 dni mi odpisał. Byłam ciekawa, czy dostanę to, o co poprosiłam…
Dnia 05.12.2019 wieczorem przygotowałam dla św. Mikołaja ciasteczka i mleko, bardzo byłam ciekawa, co dostanę i czy Mikołaj wypije mleczko i zje ciasteczka. Następnego dnia, gdy wstałam, poszłam sprawdzić, czy Mikołaj mi coś podrzucił. Okazało się, że podarował mi dwa zestawy LOL Surprise J
Zaczęłam odpakowywać prezenty, a jednym z nich była wielka kula, w której był Chomik Świr, aż tu nagle znalazłam się w świecie LOL Surprise. Były tam laleczki, które były ubrane w różne brokatowe ubranka i dały mi takie same ubranko. Zaczęliśmy tańczyć, a chomik Świr był didżejem i poruszał mną jak marionetką w taki sposób, że tańczyłam jak inne laleczki LOL.
Okazało się, że wtedy jeszcze spałam i kiedy się obudziłam nie byłam pewna, czy dostałam te prezenty, czy to mi się tylko śniło. Nadal widziałam chomika Świra, który tańczył na komodzie taniec zwany flos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY