poniedziałek, 18 listopada 2019

Początek mojej przygody w szkole

Cześć, jestem Szymon. Bardzo fajny był początek pierwszej klasy w mojej szkole. Wtedy każdy był podekscytowany i ciekawy, co będzie dalej. Czy będę miał fajnych kolegów i fajnego nauczyciela? Pierwszego dnia pani dyrektor oznajmiła nam, że będziemy mieli za wychowawcę pana Michała. Bardzo lubię chodzić do swojej szkoły. Teraz jestem w czwartej klasie, mam superprzyjaciół i pan Michał nadal jest moim wychowawcą. Dwa razy w tygodniu chodzę na zajęcia z piłki ręcznej. Bardzo je lubię, chętnie gram, a także lubię wyjeżdżać na wspólne obozy i turnieje.
Szkoła z armatą jest super i fajna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY