środa, 1 czerwca 2022

Zapomniane wpisy. Wycieczka cz.1

Hej! W poprzednim poście mówiłam że trochę mam niewstawionych postów więc o to pierwszy z nich. Nazwę ta serię zapomniane wpisy bo nie mam innego pomysłu. 

Data 1 maj 
Hej! 
Dziś, czas na kolejny opis wycieczki. 
Jak wszyscy wiemy, jest już majówka co znaczy dużo turystów dosłownie WSZĘDZIE.  
Ja razem z mamą, tatą i dziadkiem pojechaliśmy na wycieczkę na Pustynię Błędowską. Planowaliśmy wycieczkę od dawna, lecz dopiero dziś rano dowiedzieliśmy się o zjeździe foodtrucków dokładnie w miejscu w które mieliśmy jechać. Mimo tego pojechaliśmy. Niestety, po przyjechaniu okazało się że auta są wszędzie. Parking przy foodtruckach był cały zastawiony zostały tylko miejsca w głębokim piasku, w którym niemożliwe się nie zakopać. Więc my jechaliśmy dalej. Był też drugi "parking" ale nie był on taki dobry. Wszyscy stali wzdłuż drogi i cały czas się stresowaliśmy że będzie jakiś wypadek. Wąska droga i słupki z drutu z samego jej boku nie pomagały w jeździe. Ktoś nawet odstawił na samym końcu barierki i odblokował wjazd do lasu, przez to w końcu można było zawrócić. Po długim poszukiwaniu miejsca udało się nam stanąć przy końcu parkingu. Mieliśmy problem z tymi słupkami ale jakoś daliśmy radę. Potem szliśmy długą drogę aż do "róży wiatrów" czyli tam gdzie jechaliśmy. Było pełno ludzi a kolejki do "foodtrucków" (było ich tylko 5) były długie. Każdy oprócz mojego taty zjadł loda no i poszliśmy zjeść je do takiej jakby altanki. 

Bardzo się rozpisałam więc będą 2 części. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY