środa, 1 czerwca 2022

Dzień dziecka

Cześć! 
Zbliża się koniec roku więc powstawiam z notatnika które zapomniałam wstawić albo coś się zepsuło i się nie wstawiły. No ale ten akurat dzisiaj napisałam. 

Dzień dziecka no czyli dzisiaj zaczął się dosyć nie ciekawie. Rano, zaspałam o jakieś 15 minut. Na dodatek już przy pakowaniu przypomniałam sobie o pracach domowych których oczywiście nie zrobiłam. Pomyślałam że mogę zrobić to w szkole, ale byłam na tyle zaspana że w końcu zapomniałam wziąć tą ćwiczeniówkę. Cały wczorajszy wieczór byłam zajęta prezentacja na angielski i uczeniem się na biologię z której dziś była kartkówka. Ale to może później. Był rano spory deszcz więc trochę ubrudzilam buty. Po przyjściu pierwsze dwie lekcje - angielski. Pierwszy był nudny, a na drugim oglądaliśmy jakiś film. Nawet w sumie fajny szczególnie taka jaszczurka. Potem był wf gdzie mało kto ćwiczył ale ja oczywiście musiałam bo poprawiałam ocene końcową. Potem polski ale już nie pamiętam go a potem kartkówka. Więc dzień za ciekawy to nie był. Później był dodatkowy angielski na którym dostaliśmy słodycze i pojechałam z rodzicami na pizzę. Koniec końców, było całkiem fajnie. A wam jak minął dzień dziecka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY