wtorek, 31 maja 2022

Matka Boska Częstochowska

Kilka tygodni temu robiłem pracę z Religii. Wykonywałem ją bardzo starannie. Ozdobiłem ją bardzo ładnymi i świecącymi kawałkami papieru, oraz użyłem wielu cekinów. Koronę wykonałem z bibuły i wielu błyszczących świecidełek. Starałem się aby moja praca bardzo przypominała oryginał.  Całość wykonałem w ponad godzinę, bo bardzo mi zależało na dopracowaniu szczegółów. Jak już skończyłem to pokazałem ją  rodzicom. Bardzo byli zszokowani jak mogłem zrobić taką przepiękną i staranną pracę. Byłem z siebie zadowolony, bo nie sądziłem, że aż tak ładnie mi wyjdzie ta praca . Kolejnego dnia była Religia, więc pokazałem swoje "dzieło". Pani była pod wrażeniem jaką przepiękną pracę zrobiłem. Dostałem 6 a moja praca zawisła na wystawie. 😁😇😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY