sobota, 30 kwietnia 2022

Rocznica ślubu moich rodziców

Wczoraj moi rodzice mięli rocznicę ślubu. Było fajnie. Chciałem im zrobić niespodziankę, więc posprzątałem całe mieszkanie, kupiłem mały bukiecik i ciasteczka. Wiedziałem, o której rodzice wracają z pracy, więc nie miałem dużo czasu. Zaplanowałem też zrobienie pięknej laurki, dlatego byłem pod presją czasu. Na szczęście udało mi się ze wszystkim zdążyć, ale mały stresik był. Nasłuchiwałem, kiedy winda wjedzie na moje piętro, żeby wyskoczyć z pokoju i zaskoczyć rodziców. Wszystko dokładnie zaplanowałem. Udało się sprawić niespodziankę mamie i tacie, bo oboje się wzruszyli. Rodzice byli pod dużym wrażeniem, że pamiętałem o tym dniu i że tak bardzo się postarałem. Bardzo kocham swoich rodziców, dlatego fajnie, że teraz to ja mogłem coś miłego dla nich zrobić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY