sobota, 30 kwietnia 2022

wielkanoc

2 tygodnie temu była Wielkanoc. Było fajnie. Razem z kolegą poszedłem do kościoła poświęcić koszyczek, a w tym czasie rodzice kończyli potrawy na wielkanocny stół. Jak wróciłem to rodzice byli już gotowi do wyjścia. Ja co rok spędzam święta u dziadków, dlatego ten czas jest dla mnie wyjątkowy, bo spotykamy się całą rodziną. Dostałem mnóstwo słodkości, a na stole było tyle różnych smakołyków, że nie wiedziałem od czego zacząć. Nie zawiodłem się na tegorocznych świętach, bo jak zwykle było wesoło o bardzo rodzinnie. Wielkanoc to dla mnie takie drugie Boże Narodzenie, ale bez fajerwerków. Mam nadzieję, że wszyscy spędziliście ten czas przyjemnie i wesoło. 😉🐏🐇🐣. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY