poniedzia艂ek, 25 kwietnia 2022

۞饾檳饾櫎饾櫖饾櫄 饾檸饾櫊饾櫋饾櫄饾櫏饾櫘۞

Hejeczka naklejeczka, ostatnio otwar艂y w mojej okolicy nowe sklepy. Obok mojego domu pare dni temu otworzy艂a si臋 sie膰 wielu sklep贸w np:. Action, Dealz,Mediaekspert,Kik. Bardzo si臋 z tego ciesz臋,poniewa偶 brakowa艂o mi sklepu Action. Jest on dalej od mojego domu i aktualnie nie musz臋 prosi膰 taty by mnie tam zawi贸z艂 i nie musz臋 s艂ucha膰 jego narzekania. Dealz te偶 jest fajnym sklepem jest du偶o fajnych rzeczy do jedzenia itp. Ale reszta sklep贸w jest 艣rednia poniewa偶 podobne sklepy s膮 w galeri obok.
Bajo d偶ajo!


(T艂umaczenie)
Hi stickers , recently opened new stores in my neighborhood. A few days ago, a chain of many stores opened next to my house, e.g. Action, Dealz, Mediaekspert, Kik. I am very happy about it as I missed the Action store. He is further away from my house and I currently don't have to ask my dad to drive me there and I don't have to listen to him complaining. Dealz is a nice shop too, there are lots of nice things to eat etc. But the rest of the shops are average because similar shops are in the gallery next door.
Bajo d偶ajo!

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Liczymy na dojrza艂e komentarze, krytyczne r贸wnie偶. Starajmy si臋 jednak wzajemnie nie obra偶a膰 :)

WST臉P

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronik臋 klasow膮. 脫wczesne prace dotyczy艂y przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywisto艣ci. ...

POPULARNE WPISY