czwartek, 31 marca 2022

Zawody

Cześć.
Wczoraj byłam na zawodach z siatkówki.
Wtedy była lekcja polskiego gdy przyszła po mnie przyjaciółka, żebym poszła na zawody bo pani ją poprosiła.Było by spoko ,tylko nie rozumiem sensu brania randomowych osób ze szkoły, które nigdy nie grały w siatkowke na jakieś zawody.
Ja się dowiedziałam o tych zawodach dzień przed zawodami, więc nie chciałam iść ale pani mnie nawet o zdanie nie spytała. A jedna dziewczyna nawet poinformowana nie była. Zawody niestety przegralismy 2:0 ale i tak twierdzę że dobrze nam poszło bo jak ja grałam z Michalina, Julka i z tą dziewczyną co nie była poinformowana. Jak przegrałyśmy byl wynik 20 do 25, więc było dobrze. Następny grały dziewczyny z 7 klas i był wynik 9 do 25 ta gra poszła im słabo bo wpadały na siebie. Było nawet spoko gdyby nie to, że brali randomowe osoby. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY