poniedziałek, 28 marca 2022

stroiki mojej babci

Jakiś czas temu babcia zrobiła dużo ozdób wielkanocnych. Są fajne. Uwielbiam najbardziej stroik kurczaka z jajkami i gniazdem. Moja babcia nie umie zaprzestać robić stroików. Robi ich więcej i więcej, że aż już brakuje miejsca na półce. Ona używa wszystkie niepotrzebne rzeczy, aby zrobić coś oryginalnego . Robi dużo stroików aby następnie rozdawać rodzinie i znajomym. Ja jestem z niej bardzo dumny i mam nadzieję, że za jakiś czas wystąpi w konkursie "Ładne stroiki".Gdyby tak się stało to jestem pewien, że zdobyła by pierwsze miejsce. Cieszę się że moja babcia ma taką ciekawą pasję. A wy? Jak myślicie? Czy wasze babcie wygrały by w robieniu ładnych stroików? Jestem pewien, że moja babcia byłaby najlepsza . 😉🙂🤔

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY