poniedziałek, 28 marca 2022

Historia (nie prawdziwa)

Cześć.
Dziś opowiem wam historię która jest nie prawdziwa. Podobna rzecz przydarzyła mi się już dawno temu miałam sen, że ktoś próbuje mnie wyciągnąć z łóżką siłą po chwili szarpania uderzyłam ta osobę pięścią poczym się obudziłam gdy otworzyłam oczy wisialam na balkonie trzymana za rękę przez mamę z jej nosa leciała krew. Uświadomiłam sobie że ona była osobą ze snu, którą uderzyłam a ona ocaliła mi życie. Co dziwne jedna ze studentek z tego bloku zginęła skacząc z balkonu.
Mam nadzieję że podobała wam się historia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY