czwartek, 31 marca 2022

Prima Aprillis

Jutro będzie fajne święto. Mam nadzieję że będzie fajnie. Będę mógł robić sobie żarty z innych bez żadnych konsekwencji. Mam w planach kilka żartów. Babcie i dziadka potraktuję delikatnie bo są już starsi. Moi rodzice często mnie wkręcają, dlatego nie pozostawię dla nich suchej nitki. Mam zamiar wkręcić jeszcze moich sąsiadów i dozorczynię. Największy wkręt zrobię mojemu wójkowi, który często robi ze mnie żarty. Jeśli wszystko mi się uda, to chyba brzuch mnie rozboli że śmiechu. Życzę wszystkim równie zabawnego dnia. 😄😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY