czwartek, 31 marca 2022

historia pt.2

Cześć.
Opowiem wam historię która jest z jednego kanału na YouTube. Gdy byłam dzieckiem popchnełam  podczas zabawy swojego kuzyna niestety uderzył głową o szafkę i stał się niepełnosprawny nie potrafił nawet dobrze mówić. Nikt z członków rodziny nie podejrzewał, że to moja wina, gdyż nikt tego nie widział nikt nie ma nawet podejrzeń że moglabym  mieć z tym coś wspólnego. Po pewnym czasie ten zaczął jednak płakać gdy mnie widział każdy myślał, że to przez to, że tęskni za mną a ja byłam jedyną osobą która bawiła się z nim przez całe dzieciństwo spędzalismy jednak dużo czasu razem, ale muszę się wam przyznać że nie czuje się winna chyba coś jest ze mną nie tak. Jeszcze raz powtarzam historia zmyślona i wzięta z kanału na YouTube.
Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY