niedziela, 30 stycznia 2022

._ _. | _ _ _ | _ _ | _ _ _ | _._. | _._ _ | cz. 4 graż

Po znalezieniu plakietki szypko udałem się do drzwi. Od razu jak przybyłem, dotknołem plakietkom urządzonka. Przes chwilę nic nie mówiło po czym odezwało się ,, poziom 1 uprawnień , uprawnienia zgodne. Witamy w centrum dystrybucji". Po tym komunikację drzwi się otworzyły z lekkim trzaskiem.  Wszedłem za owe drzwi a one odrazy jak wszedłem się za mną zamknęły. Zacząłem się odrazy zacząłem się rozglądać, wszędzie były skrzynie z nazwą ,,zapasy podstawowe".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY