piątek, 31 grudnia 2021

Sylwester

Hej 
Dziś jest sylwester tak jak pisałam w poprzednim poście. Mimo że wiem, że miałam już nie pisać dziś. 

Jednak mam coś do napisania. 


Zostałam w tym roku zaproszona na sylwestra do Oliwii. Natalia też była. Ponieważ jest dopiero za 10 dziewiąta, są przed nami jeszcze 4 godziny zabawy. Mamy armatki z konfetti, zimne ognie, balony, mirindę, pizzę i CIASTECZKA Z WRÓŻBĄ.  Kazda z nas miała ciekawe wróżby ale niestety nie pamiętam ich. Puszczaliśmy piosenki, tańczyliśmy i graliśmy w just dance. Przy okazji rozwalilismy jednego balona i podnosiliśmy Oliwię na kocyku. 

Takie póki co są nasze przeżycia.

Chciałabym się również podzielić fajną choinkę Oliwii. 


I ponownie wszystkiego najlepszego w nowym roku. 

(Właśnie zauważyłam śmieszny błąd więc wpis jest opublikowany dzisiaj ale pisany i najpierw dany wczoraj)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY