poniedziałek, 6 grudnia 2021

Piątek

 Piątek


🧿—-

Witajcie dziś, czytelnicy! Chciałabym Wam opowiedzieć o moim ostatnim piątku(03.12) i o tym, co wydarzyło się tamtego dnia.

🧿—-Lego

Moi rodzice wracali tamtego dnia z Warszawy - i byli oni w dużym sklepie Lego, więc wzięli dla mnie oraz dla moich braci po zestawie - ja dostałam zestaw Tuk Tuka oraz Lego Dots - taką małą kostkę. 

🧿—-Koncert 

Tego dnia miałam też jechać na koncert Sanah i tak też się stało. Pojechałam z mamą oraz moją kuzynką, Na miejscu kupiliśmy popcorn oraz picie, a w sklepie, w którym były rzeczy związane z nią, kupiłam czapkę oraz świeczkę Sanah. 

Tego dnia było bardzo fajnie oraz dobrze się bawiłam. 

🧿—-Papatki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY