piątek, 26 listopada 2021

Kostka Rubika

 

Cześć!

Dzisiaj opowiem Wam o kostce Rubika. Kostka Rubika jest fajną łamigłówką, ale też pomaga odstresować się  i wyciszyć. Kostka zaczęła mnie wciągać dwa miesiące temu.  Na początku  nie umiałem jej układać, ale po ćwiczeniu mogłem ułożyć jedną ściankę. Obecnie walczę z pozostałymi ściankami. Nie poddaję się. Uczę się i mam nadzieję, że "pokonam" tę kostkę, bo przecież nie ona mnie.  Polecam kostkę Rubika dla osób nerwowych, można się też „odmóżdżyć”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY