poniedziałek, 1 czerwca 2020

Ulubione gry cz. 4

Fortnite to gra zręcznościowa. W grze chodzi o przetrwanie jak największej liczby osób. Można tam też budować np. ścianki, schodki, podłogi i daszki oraz strzelać. W grze jest kilka trybów takich jak: solo, pary, oddziały i wiele innych. Ja gram najczęściej w trybie solo, pary i oddziały. W grze są też wydarzenia specjalne, np. start rakiety. W Fortnite można zdobywać skórki tematyczne oraz karnety bojowe. Dzisiaj wygrałem i przy okazji pobiłem swój rekord eliminacji. Pokonałem aż 17 osób. Wylądowałem na piszczącej puszczy. Nie nastawiałem się na dużo walk, gdyż poleciałem tam po drewno, a tymczasem  musiałem się bić. Na szczęście udało mi się wszystkich pokonać. Gra Fortnite na mojej playliście jest numerem 1 z inną grą, ale to temat na następny wpis. 😃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY