niedziela, 31 maja 2020

I'm writing in the rain :(

Pada, pada, pada,a miałam plan w ten weekend wyjść na dwór na deskorolkę.

Ale o desce będzie innym razem😢Skoro nie napiszę o desce, to napiszę o mojej nowej rodzince w THE SIMS4, więc tak, przedwczoraj stworzyłam nową rodzinkę, a wczoraj zaczęłam im budować domek. Niestety się nie zapisał, co mnie zasmuciło, ale zdążyłam go odbudować. Nawet ogarnęłam dodatki, czyli <Mods> dodatki do mojego domku i rodzinki. Dzięki nim rodzinka ma własne auto i mogłam zbudować im pralnię, bo miałam pralkę, suszarkę, deskę do prasowania.

Ale dość już o grze, bo wczoraj działa się historia na naszych oczach. Nie wiem, czy wiecie, że wczoraj NASA wysłała rakietę Falcon w kosmos - pierwszy testowy prywatny lot w kosmos. Jeśli nie mieliście szansy widzieć startu, to link macie tutaj: Falcon start



Rakieta Falcon 9 wystartowała z Przylądka Canaveral na Florydzie. Jest już na orbicie okołoziemskiej.

Długo oczekiwany na start rakiety przebiegł zgodnie z planem. Pierwsza próba nie udała się ze względu na złe warunki pogodowe. Misję wykonują Robert Behnken i Douglas Hurley. Obaj są bardzo doświadczonymi astronautami, stanowili załogę promów kosmicznych, są też pilotami testowymi. Hurley ma 53 lata, a Behnken 49lat. 

A na deser razem z tatą zrobiliśmy galaretkę 🍨 i ją zjedliśmy, była przepyszna!! Bravo My Tata!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY