środa, 13 maja 2020

Moje 10 urodzinki

Heja. 
Mam dziś 10 urodziny. W maju dużo osób ma urodziny u nas w klasie, ale chcę opowiedzieć, jak one wyglądały. Więc zaczynam.

Obudziłam się dość wcześnie. Od razu wstałam, ubrałam się i poszłam grać na konsoli. 😏 Pierwszy prezent dostałam koło 10 i było to 50 złotych, które wydałam wieczorem. Potem zdzwoniłyśmy się z Liwią i grałyśmy w Robloxa. Zrobiłyśmy sobie niezłą imprezkę.
Był jeszcze jej brat i razem graliśmy w grę na Robloxie "Work at a pizza place" i z Liwią biłyśmy się katanami, które sobie kupiłyśmy. Było super fajnie i spędziłyśmy tak godzinę. 
Potem przyjechali moi dziadkowie i zjedliśmy tort.
Zjedliśmy obiad, porobiliśmy różne rzeczy i potem zostaliśmy sami z rodzicami. Trochę posiedzieliśmy, a potem za te 50 złotych kupiłam 170 gemów do Brawl Stars i "Karnet bojowy", z którego dostaje się nową postać i dużo megaboxów. Mam nadzieję, że z tych skrzynek wyleci Leon albo Max. Ale dzień był naprawdę super i mam nadzieję, że następne urodziny będą jeszcze lepsze.
Pa!

1 komentarz:

  1. Tradycja musi być: https://www.youtube.com/watch?v=FbY8KvNyOR4&t

    100 lat!

    OdpowiedzUsuń

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY