poniedziałek, 11 maja 2020

Mój weekend "na działce" i rowerze

Spędziłam bardzo fajny weekend  i chciałam Wam o nim opowiedzieć. W końcu można wychodzić i postanowiłam to wykorzystać.
Więc tak: w piątek wybrałam się z mamą na rowery i odkryłam nową  trasę rowerową :) a jest ich coraz więcej w Sosnowcu.


W sobotę byłam na działce z ciocią i moją kuzynką. Co robiłyśmy? Dobre pytanie...
Nie wiem, czy można byłoby to nazwać huśtaniem się na hamaku... Mniejsza o to :) Ale hamak też tam był :P
Na początek musiałam się z kuzynką się rozłożyć, to znaczy wszystkie te rzeczy, które chciałyśmy mieć przy zabawie w sąsiadów. 
Nie, nie przesłyszałeś/aś się W SĄSIADÓW.  Przygotowałyśmy tak: kilka koców, dwa namioty i kilka drobiazgów...
No, a tutaj macie obraz, jak to wyglądało xd. To była super zabawa, cały weekend był udany :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY