czwartek, 30 kwietnia 2020

Moje "koronkowe urodziny" :)))

Hej, dzisiaj są moje 10-te urodziny i cieszę się z tego powodu, ponieważ spotkała mnie dzisiaj bardzo fajna niespodzianka, a mianowicie - szykowałam rzeczy na spotkanie z moją rodzinką.pl na Skype, czyli tort ze świeczkami 🎂, talerzyki, komputer.
Moja mama nawet przywiązała baloniki 🎈z cyfrą 10 , kiedy to nagle zadzwonił dzwonek do drzwi...  Na początku pomyślałam, że to kurier, mama je otworzyła, a tu wyskakują moje kuzynki i dziadek z życzeniami i śpiewają "Sto lat!" Nie spodziewałam się tego, no bo przecież jest kwarantanna, no to jakby trochę dziwne, nie? Dostałam superprezenty, ale ważniejsze było, że przyszli goście 🎁



Dzisiaj miałam spotkanie na Skype z klasą i Panem Michałem w sprawie testu, który mamy mieć z języka polskiego i znowu miałam kolejną niespodziankę, życzenia i sto lat od klasy, a Pan puścił filmik...To było bardzo miłe.






Na koniec dnia tata przyszedł z pracy i dostałam kwiatuszka.

To był super dzień, pełen niespodzianek i miłych spotkań 😀

1 komentarz:

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY