niedziela, 1 marca 2020

Sobotni turniej piłki ręcznej dziewczyn :)

W sobotę musiałam wstać dosyć wcześnie, ponieważ był w naszej szkole turniej dziewcząt z piłki ręcznej. Grałyśmy cztery mecze, pierwszy - z Zabrzem i według mnie on był najtrudniejszy, nie wiem, jak sądzą inne dziewczyny z zespołu. Ale skończyło się na 3:19, no i… przegrałyśmy. Trener zmienił mnie po około pięciu minutach, fajnie mi się grało. 😊 Następny mecz grałyśmy z Gliwicami i przyznam lekko, że ten mecz też przegrałyśmy… Chociaż Trener powiedział, że z meczu na mecz idzie nam lepiej. Nie było najgorzej, ale fajniej byłoby wygrać (i myślę, że każdy by wolał wygrać). Lecz z drugiej strony to był nasz pierwszy turniej z innymi dziewczynami z zespołu, jak i z dziewczynami z innych miast. Kolejny mecz był z Pietrowicami i nie zgadniecie… ten mecz też przegrałyśmy, ale jak już to przemyślałam w domu po całym turnieju i do tej pory myślę, że to tylko mecz… Na początku wpisu napisałam Wam, że grałyśmy cztery mecze, ale dwa mecze grałyśmy z Gliwicami. Ogólnie było fajnie, bo zobaczyłam, jak takie zawody wyglądają, no i poznałam nowe koleżanki, tylko szkoda, że przegrałyśmy, ale na pewno następnym razem będzie lepiej.😉
 … O, jeszcze dodam, że kilkoro rodziców przyniosło dużo słodkości.🍬

To moja drużyna, a na fioletowo zaznaczona jestem ja z nr. 5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY