środa, 26 lutego 2020

2 dni odwiedzin u Julki. G

Dziś i wczoraj byłam u Julki. G w odwiedzinach. Pierwszego dnia Julka powiedziała, że mi pokaże swojego slima. W końcu mi pokazała swoje lalki LOL👩 Są fajne, ubierałyśmy je w ciuszki. Potem Julka pokazała mi na telefonie róże rzeczy. Ja pokazałam jej taką fajną grę, nazywa się Super Slime Simulator, w niej się robi slimy i można się nimi bawić. Julka zainstalowała tę grę, jej też się spodobała. Coś potem porobiłyśmy, a po jakimś czasie poszłam do domu. Było fajnie🐱🐱

                                                      Dzień 2.
Następnego dnia (dzisiaj) też poszłam do Julki. G. Chwilę porobiłyśmy coś na telefonach📱 i nagrałyśmy Tik Toka . Zagrałyśmy w taką grę karcianą zwaną Dobble, a potem po wariowałyśmy i się pośmiałyśmy🔊. Niestety musiałam iść już do domu, ale i tak było fajnie. 👍👌🤩

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY