sobota, 25 stycznia 2020

Nemo Świat Rozrywki

Siemka. Dzisiaj byłem w Nemo Świat Rozrywki. Jest tam wiele atrakcji takich jak: aquapark, kręgielnia, klub bilardowy, sauna i siłownia. Ja dzisiaj byłem w parku wodnym. W auaparku jest basen sportowy i rekreacyjny. W części rekreacyjnej parku można wypłynąć na dwór. Skorzystałem z tej okazji. Kiedy wypłynąłem na dwór unosiła się tam para wodna. Są tam też dwie zjeżdżalnie jedna żółta, a druga czerwona. Bardzo podobało mi się na ,,rwącej rzece". Bardzo lubię tam jeździć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczymy na dojrzałe komentarze, krytyczne również. Starajmy się jednak wzajemnie nie obrażać :)

WSTĘP

Witamy serdecznie na naszym blogu

W poprzednich latach moi wychowankowie prowadzili kronikę klasową. Ówczesne prace dotyczyły przede wszystkim opisu szkolnej rzeczywistości. ...

POPULARNE WPISY